معضل دختران مست !
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:دختران ,معضل,مصرف بالای الکل, :: 23:18 :: نويسنده : مهردادفلاحی
بحران مصرف بالای الکل در دختران زیر 21 سال انگلیسی؛
معضل دختران مست !
خبر مستی یک زن جوان در شمال شرق انگلستان همه را در حیرت فرو برده است. وی تا حد بسیار خطرناک مشروب خورده و مست می کند تا جایی که گفته می شود هیچ کس در کشور انگلستان تا این حد نمی تواند مشروب بخورد و مست کند.

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز، روزنامه دیلی میل چاپ لندن، دیروز 7 می (18اردیبهشت) در ادامه مطلب فوق نوشت؛ مشکلات روحی و اجتماعی در قسمت شمال شرقی انگلستان به حدی وخیم است که افراد زیادی به طور جدی مشکل اعتیاد مفرط به مشروبات الکلی دارند و بطور متوسط جوانان انگلیسی این منطقه بعد از خوردن مشروب دو بار در بیمارستان بستری شده اند.
سال گذشته دختران 21 ساله و حتی پائین تر از این سنین در منطقه شمال شرق انگلستان رکورد مستی را شکستند. آنها حتی بیشتر از زنان هر منطقه دیگر در انگلستان و ولز مشروب می خورند.

گروه حمایت از سلامتی جوانان در انگلیس خواستار تجدید نظر فوری در توزیع و تبلیغ الکل در میان جوانان (بویژه زیر 18 سال) شده است. طبق گزارشات آنها وضعیت مصرف الکل در میان جوانان در سطح بسیار خطرناک و مضری می باشد و از سطح استاندارد مصرف بسیار بالاتر رفته است.
مدیر حمایت از سلامتی کاولین شیولز گفت، در این ناحیه میزان دسترسی به الکل آنقدر بالا رفته که جوانان قبل از هر چیز با مشروب آشنا می شوند و گرایش به مشروب تا حدی است که نوجوانان و جوانان بیشتر از بزرگسالان از آن استفاده می کنند.
وی در ادامه گفت هرچند استراتژی دولت در جهت مقابله با مشکل الکلیسم می باشد ولی در بحث اجرای استراتژی، مشکل اساسی دارد؛ چرا که از یک طرف سیاست جلوگیری را مطرح می کند و از سوی دیگر در رسانه ها الکل را تبلیغ کرده و از توزیع کنندگان آن حمایت می کند.
این روزنامه انگلیسی در پایان به نقل از روزنامه سان نوشت؛ تنها پلیس نورث آمبریا که یک شهر کوچک در انگلیس است 238 زن و دختر 21 ساله و زیر 21 سال مست را فقط با یک جریمه 80 یوروئی رها کرده است.
بیشتر از 600 نفر جوان از بین 9450 نفر تحت درمان شدید اعتیاد به الکل هستند که اکثر آنها دختران زیر 18 سال هستند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها